U svijetu opsjednutom novim, lako je zaboraviti legende koje već imamo.
Ovog juna, Skenderija – mjesto koje se često otpisuje kao „zastarjelo“ – postaje pozornica za jedno od najhrabrijih kreativnih okupljanja u regiji: 13. Branding Konferencija, 5. juna.
Dok svjetski stručnjaci govore o brendiranju u vremenima haosa, mi u Skenderiji suočavamo se s najvećim izazovom:
👉 Kako rebrendirati simbol koji nosi i slavu i zaborav?
👉 Kako udahnuti život u prostor koji je previše važan da bi bio ignorisan?
Skenderija nije relikt prošlosti. To je sirov brend. Uspavani div. A ova konferencija bi mogla biti njegov poziv za buđenje.
Mi ne organizujemo samo događaje.
Mi vraćamo relevantnost.
Ne tražimo nostalgiju.
Zahtijevamo viziju.
I pozivamo sve koji i dalje vjeruju u kreativnu snagu Sarajeva da budu dio toga.
🎪 „Brand New Circus“ nije samo priča o marketingu. To je priča o identitetu, riziku, reinvenciji – i hrabrosti da se rebrendira gradska ikona.
Konferencija u organizaciji branding.ba.